środa, 10 sierpnia 2011

Kosmetyki firmy Be Beauty

Czytając przeróżne recenzje kosmetyków, postanowiłam trochę bliżej przyjrzeć się cudeńkom, które są dostępne tylko w Biedronce. Mają one wiele pozytywnych opinii, więc będąc dzisiaj na małych zakupach, skusiłam się na parę z nich :)



No to tak, od lewej:

Regenerujący balsam do ciała Green Nature (zawiera naturalne składniki) - zobaczymy, jak się sprawdzi. Wypróbowałam go już na jednym z przedramion i muszę przyznać, iż zapowiada się całkiem ciekawie :)

Peeling do ciała BODY EXPERT!V o zapachu mango - chociaż całkiem niedawno odkryłam całkiem przypadkiem CUDOWNY peeling cukrowy, który można samemu zrobić w domu (posta, jak go wykonać, dodam wkrótce ;)), to postanowiłam wypróbować to mazidło. Zawiera (podobno) łupinki orzecha włoskiego oraz czarną porzeczkę. Na razie po otwarciu opakowania i usunięciu folii ochronnej, widzę tylko galaretowatą konsystencję :D

Krem do stóp i paznokci FOOT EXPERT!V (odżywczo nawilżający) oraz Peeling do stóp (wygładzająco-regenerujący).
Stwierdziłam, że zacznę bardziej dbać o moje stopy. Już wypróbowałam dzisiaj te dwa produkty i muszę powiedzieć, że są całkiem przyjemne ;) . Zapach też niczego sobie, oba jakieś takie cytrusowe. Będę stosować regularnie i obserwować efekty ;)


Jeśli chodzi o ceny, to są stosunkowo niskie.

balsam 6.99
peeling do ciała 7.99
krem do stóp, peeling do stóp: każdy za 2.49

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz