środa, 10 sierpnia 2011

Domowy peeling cukrowy

No dobra, mam dzisiaj czasu aż w nadmiarze (miałam jechać z koleżanką na działkę, ale niestety wyjazd nie wypalił, ale jest szansa, że uda się jutro), więc chciałabym pochwalić się tym przewspaniałym produktem do samodzielnego wykonania ;)

Co potrzebujemy? 3 rzeczy, które chyba każda z nas znajdzie w swojej kuchni. A jeżeli nie, to zawsze można uzupełnić braki w pobliskim sklepie ;)

Wspomniane składniki to:
-cukier (biały lub brązowy, ja używam białego) - ok.120 g (ja daję 3/4 szklanki)
-2 łyżki oliwy z oliwek
-2 łyżki kakao (takiego do ciast)

Wszystko razem mieszamy w miseczce, aż do uzyskania jednolitej masy. Najlepiej przełożyć to do jakiegoś pustego opakowania po kremie, peelingu bądź masce do włosów.

U mnie wygląda to tak:




Jakie ja zauważyłam efekty?

Super nawilżone, gładkie ciało! :) To wszystko za sprawą oliwy z oliwek, moje ciało jest w dotyku takie, jak zaraz po balsamowaniu. A do tego ten zapach... aż chce się podjadać w trakcie peelingowania ciała ;)

Wadą jest to, iż niesamowicie brudzi wannę i trzeba ją po takim zabiegu umyć. No ale czego nie robi się dla urody :)

Ja stosuję raz na tydzień. Nie polecam używać do twarzy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz